31 maj

Mina ögonlock är så tunga nu.. Har fått en sådan där envis hosta igen, så den höll mig vaken till 03.00. Gick upp strax före 07.00 för att vara på anatomicum vid 08.00. Har jobbat med Gero, Takwa och Claudia idag, och det har gått bra. I morgon fortsätter vi.. Blir lite dålig uppdatering här, men jag är rätt sliten.

Mamma kommer på onsdag, och åker tillbaka på torsdag, så där blir det lite ledighet. Så jag tänkte att jag skulle kunna ta vara på de dagarna utan att känna mig stressad av studierna som ligger väntandes. Det ska nog gå. Examen är ju nästa vecka den 10 juni.


Kommentarer
Postat av: Inger

Det går säkert jättebra tror jag. Försök att inte stressa ihjäl dig bara. Ha de´ Kram :)

2010-06-01 @ 09:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback