23:14

Jag önskar att jag kunde dela med mig av den här värmeböljan som Riga befinner sig i just nu. Luften är så tjock och varm! Det är som att vara i Grekland, eller någon annanstans i södern. Jag avgudar detta väder, det är så härligt att kunna gå ut i kjol och linne. Annar har det varit en vanlig dag, jag och Marte Stine var på ett lustigt träningspass, vi stretchade mest hela tiden.

Det jag gillar allra mest med att bo såhär med mina sambos, är att vi när som helst & var som helst sätter oss ner [ oftast på golvet ] och pratar, pratar, pratar. Såhär vill jag bo i mina resterande 5,5 år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeg synes også samtalene rundt omkring i leiligheten vår er hærlige :) Håper vi kan ha det sånn de neste 5,5 årene også. Glad i deg, Petra!

2010-05-19 @ 15:00:49
Postat av: Petra

glad i dig också! : )

Postat av: Sambeatrice

Excellent site!

2011-02-09 @ 10:39:11
URL: http://sambeatrice.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback