20 maj

Vet inte om jag sagt att vår anatomilärare är lite långsam när det gäller att rätta våra prov. Jag tror att vi har fem stycken liggandes nu som vi inte vet resultaten på, men hon lovade att visa dem nästa vecka. Fick faktiskt se förra veckans, och det gick jätte bra. Dagens test kändes kanon det med.

Vi gick igenom nästa veckas material, och det var ganska tunga saker. Plus att vi på samma lektion ska ha ett colloquium, där vi får tio olika namn på muskler [ av alla de muskler som vi hittills har gått igenom. ] Dom ska vi peka ut. Så lite press känner jag nu. Har även en summering att skriva av 30 sidor filosfisnack.

Jag har egentligen suttit vid mitt skrivbord hela dagen, var i väg och tränade en timma med Marte Stine. Nu är det sovdags, cellbiologi i morgon bitti kl 08.00. Känns tidigt, man är lite bortskämd nu med alla sovmorgnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback