15:03

Det är lustigt hur man fungerar.. Nu när man har all tid i världen till att studera, då blir man så otroligt lat. Att öppna böckerna tar verkligen emot, förstår inte varför det ska behöva vara så. Jag och Marte Stine var i alla fall och tränade kl 10.00 i morse, det är ett bra sätt att häva sig upp ur sängen på.

Laila & Andrea var nyss här, vi gick igenom våran lettiska konversation som vi förhoppningsvis ska göra i morgon, tillsammans med det skriftliga provet. Det innebär att även den kursen är slut för denna termin. Ledig mån, tis och ons.

Jag hade hoppats på att få komma hem ganska tidigt, men fick veta att cellbiologin är lagd den 18 juni. Det var ju inget vidare tyckte jag, men jag är i och för sig hemma före midsommar som var målet från början. Men ändå, ju tidigare desto bättre.

Sökte ju jobb på Senioren för juli månad, bara för att få börja med någon sorts "patientkontakt", dom skulle planera allting i maj, ännu har jag inte hört något.. I värsta fall får jag väl sitta på torven en sommar till.

Kommentarer
Postat av: Mamma Wåger

Marie fick besked igår. Lite konstigt att de är så sent ute. Folk hinner ju tacka Ja till andra jobb istället.

2010-05-18 @ 10:15:47
Postat av: Petra

Hmm, ja det är verkligen konstigt. Får se om dom hör av sig eller inte då.. : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback