12 maj

Sov tills jag vaknade, hade inte ställt något alarm. Om man bortser från alla bilalarm som konstant sätts igång på gatan utanför när något större fordon kör förbi de parkerade bilarna.

Åt frukost i lugn & ro. Pluggade sen hela förmiddagen, gick en tur på Rimi och handlade lite mat. Pluggade lite till, körde en tvättmaskin.. Marte Stine kom hem, så vi pluggade tillsammans. Tröttnade till slut och lagade mat i stället. Efter det gick vi in till gamla stan, tog en öl och pluggade där i stället. Öl ska ju vara bra för håret har jag hört, så till sommaren kommer jag hem med vackert hår & ölmage. Toppade det hela med en glass i parken. Det är en sådan ljuvlig temperatur ute nu.


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, den dagen du får en ölkagge ska jag bjuda dig på en platta öl :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback