9 juni

Lite smått panik såhär dagen innan anatomiexamen.. Under hela den här dagen har jag i princip varit hjärndöd, inte haft en aning om någonting varesig muskler eller ben. Skulle tro att det slagit runt för mig. Så nu är det bara att hoppas på att jag är i mina sinnesfulla bruk i morgon. Jag har läst över 10 timmar per dag nu i två veckors tid, och jag kan i alla fall säga att jag verkligen gjort mitt bästa. Jag har inte kunnat plugga mera än såhär. Så hur det än går så har jag gjort så gott jag kan.

Examen går till så att man får fyra frågor, du får 40 minuter på dig att skriva om dessa, sen går du in och pratar om detta med en lärare. Detta spelas också in på band.. Hur som helst så blir det Radiobar och en flaska vin senare!

Håll en tumme eller två.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller båda!

Faster

2010-06-09 @ 21:19:44
Postat av: Marte Stine

Kjempe masse lykke til! Er overbevist om at det kommer til å gå kjempe bra :)

2010-06-09 @ 21:50:33
Postat av: Syrran

Det kommer gå bra ska du se, du är så himla duktig tycker jag, jag förstår inte hur du klarar av att plugga så mycket som du gör, jag kan ju knappt klara av de få läxor jag har. jag håller tummarna för dig! :)

Postat av: mamma Wåger

vet att du fixar det. Kram & lycka till så hörs vi i sommar.

2010-06-10 @ 00:29:22
Postat av: Helene

Det där går hur bra som helst P! Lycka till! Puss

2010-06-10 @ 09:48:04
URL: http://enlejn.blogg.se/
Postat av: Petra

Alla: Stort tack, jag tror det hjälpte! : )

2010-06-10 @ 10:05:49
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback