2 juni

Då har vi kommit in i juni! Nedräkningen hemöver har börjat för länge sedan, för nu vill jag ha sommarlov. Har fått jobb som personlig assistent, så det ska bli jätte kul att få testa något nytt. Var på anatomicum 10 timmar igår, och idag har jag en ledig dag - mamma kommer! Ska möta upp henne vid båten kl. 11.00. Ska först till skolan och lämna tillbaka alla låneböcker.

I dag tänkte vi åka till Jurmala, det är skamligt att jag varit här i fem månader men bara sett Riga ännu. Så dit ska vi, det blir mysigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Läser din blogg,

Ser att du har börjat arbeta som personlig assistent. Jag har själv arbetat som personlig assistent men arbetar numera på ett assistansbolag. Anser att alla som arbetar inom personlig assistans - ska få en rättvis lön. Om du är intresserad av eventuell löneförhöjning så kan du väl höra av dig för närmare beskrivning.



Mvh



Linda

2010-06-14 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback