Stor summa pengar.

Är det någon som kan gissa sig till summan jag nyss betalat till skolan?

58 300 kronor.
GALET! Det är grymt mycket pengar det, och det är inte bara en gång jag tänkt tanken på vad i hela världen jag gett mig in på. Nu är det ju på riktigt. Men den där summan är extra stor den här terminen, egentligen är det bara 36 000 för varje termin detta år, men det är två andra startavgifter som tillkommer när man börjar. Varav en av dom får jag tillbaka sen, den är på ca 6000 kr. Puh, aldrig har man väl spenderat såhär mycket pengar på en och samma dag, haha.

Men det är värt varenda krona.

Kommentarer
Postat av: Mamma.

Du vet som Sanna säger:Det är bara pengar,det går att skaffa nya även om det tar tid.

2010-01-12 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback