Så här ser rummet ut:

Ja, och såhär bor jag.. Möblerade om igår, för jag kan inte sova när sängen står rakt ut från en vägg, jag måste ha den i en hörna. Så jag hoppas att städerskorna inte blir sura. Det är ganska kallt i rummet, några brukar ställa sitt vatten vid balkongdörren, och där fryser det till is. Måste nog ta och hyra mig ett kylskåp idag, så att man kan ha smör och ost i det. Det finns kök med allt vad det innebär en våning nedanför, men dom sa att ställer man grejerna i kylskåpet där så försvinner det snabbt.

Halv tio är vi ett par stycken som ska mötas och äta frukostbuffé här nere i lobbyn.



Utsikten från fönstret.



Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh vad spännande att få se hur du har det! och så skönt att höra att allting gått bra hittills :) Ser fram emot nästa uppdatering! Stor kram och puss

Postat av: Nicke

Syns betydligt bättre nu än på den lilla rundvandringen du bjöd på igår:) ser trevligt ut!

2010-01-26 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback