På Arlanda

Då sitter jag på flygplatsen och väntar, planet är 35 minuter försenat. Vad tror ni överviktspriset hamnade på? 145 ynka spänn! Där föll en sten. Allting har gått bra annars hittills, det är ju otroligt vad snabbt det går att ta sig hit med flyg. Lättsamt också, fick bagaget på en gång när vi hade klivit ur och sedan busstransfer till rätt terminal. Alltid oroar man sig för mycket, jag trodde att det skulle bli ont om tid.

Det känns bra nu när jag fått komma i väg och slipper göra alla dessa hemska farväl, som om man aldrig mera kommer att komma hem. Nu tänker jag mest på min buddy som måste stå och vänta på mig en halvtimma extra på flygplatsen i Riga. Undra hur hon/han är..

Kommentarer
Postat av: paula

Hoppas allting blir och är jätte bra :)

lycka till!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback