Nu kan jag inte ändra mig.

Biljetterna till Riga är nu fixade. Den 25 januari klockan 16:15 åker jag flyg från Sveg till Arlanda, kommer fram 17:45. Klockan 19:50 avgår planet mot Riga, som tar ungefär en timma. Det är ju ingen lång tid alls! Men det är en timmas förskjutning, så jag kommer fram klockan 21:50. Känns skönt att ha det ordnat. Det känns lite skumt att boka en enkel biljett, i stället för en tur&retur.

Har också gjort en månads reservation på Hostel Green Apple som rekommenderas av skolan, och sägs vara ett fint ställe. Det tar ungefär 20 minuter att åka till skolan med spårvagnen, så det får duga så länge. Då behöver jag inte känna någon stress inför att snabbt hitta en lägenhet, på fyra veckor borde jag kunna hitta något bra. Har också mailat skolan angående när jag kommer fram, för dom hämtar upp en på flygplatsen. Det uppskattar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback