Imaginarium of doctor parnassus

Så hette filmen som Undine tog med sig mig och Marte Stine på. Den var riktigt konstig, man förstod inte vad den gick ut på.. Till och med Undine som kunde läsa texten hängde inte med på handlingen. När en film visas här så är det en textrad på lettiska, och en på ryska. Men det var ganska lätt att koppla bort efter ett tag. Det var i varje fall trevligt.

Nu är det dags att sova, ska möta några stycken nere i lobbyn i morrn bitti, för att vara på biblioteket i tid. Måste försöka få tag i dom böcker som vi behöver. Har dessutom beställt två böcker till nu under kvällen, som tydligen ska vara superviktiga att ha. Jag känner att vissa böcker vill jag själv ha kvar sedan, och inte lämna tillbaka efter en period. Så då fick det bli så. Jag undviker att kolla kontot.


Undine och Marte Stine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback