I-landsproblem

Jag har varit bortskämd när det kommer till en sak; att tanka. Jag har haft körkort i fyra år nu, och jag kan med sanna ord säga att jag inte har tankat för egna pengar mer än tre gånger. Tragiskt men ack så lättsamt. Diesel tankar jag ju hemma, och jag har alltid åkt dieselbilar.

Nu har jag fått ett svidande problem - Nicke har skaffat sig en bil som går på bensin, och de bilar jag vanligtvis åker i är inte tillgängliga. Så nu får jag verkligen uppleva hur dyrt det är att åka bil! Förut har jag pendlat hit & dit utan att fundera, det har ju inte kostat mig en krona. Nu har jag banne mig inte råd att förflytta mig. Så nu är jag ensam i Nilsvallen och vill till Härdal, men plånboken stoppar mig.

Kommentarer
Postat av: Mariusdagny

Hi! Your website is really interesting! I like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback