Frukost på rummet

Jag, Marte Stine och några tyskar gick till gallerian här precis utanför för att handla lite mat, det finns ett Rimi där. Vi handlade så att vi kan äta frukost på rummet, i stället för på buffén. Den var lite torftig, så jag kan lika gärna äta en brödbit och juice här inne. Jag har ju fått mitt kylskåp a la minibar-storleken nu, så det ska nog funka.

Annars känns det bra, lite orolig över att böckerna inte kommer att räcka till. Skolan har tagit in dubbelt så många elever i år jämfört med vad de brukar.. Så vi ska hänga på dörren på torsdag morgon kl. 10.00, vilket förmodligen alla andra också kommer att göra. Det finns några böcker som jag blivit tipsad om att köpa, så jag ska ta och göra det.

Fick se grupplistan idag också, vi är uppdelade i tre klasser. I min är det fem tyskar, två norskar, fyra svenskar, en från USA, en från Holland och en från Polen.

"Det här känns bra det gumman".
Världens bästa Nicke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback