Då är jag framme!

Nu sitter jag här på mitt rum i Riga, och det känns riktigt mystiskt. Sista flygresan hit till Stockholm tog 55 minuter, det ligger ju bara ett stenkast bort. Möttes upp av en lettisk tjej på flygplatsen, och vi inväntade ännu en svensk tjej. När hon anlänt så åkte vi till hotellet och checkade in. Rummet är trevligt & ganska stort, kommer absolut att kunna bo här en månad.

Det krånglade med internet i början, fick en massa inloggningsuppgifter varav inget fungerade. Så jag tog med mig datorn ner i receptionen, och då fick vi till det till slut. De senaste timmarna har vi träffat några av de nya klasskompisarna, och alla verkar trevliga. Ska försöka sova nu.


Kommentarer
Postat av: Ida

wihoo, det här kommer gå galant petra!

2010-01-26 @ 07:03:37
Postat av: sandra

Skönt att höra att resan gick bra och att du kommit fram :) Puss love

Postat av: Inger

Skönt att se att allt gått bra. Kram

2010-01-26 @ 11:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback