Avresedagen

Nu går jag bara och väntar.. Mamma kommer in om en stund, tänkte äta lite och sådär innan hon och Sanna kör mig ut till flygplatsen. Väskan är stängd och väger till min förskräckelse 25 kilo. Men nu får det vara, jag kan inte plocka bort något mera från den nu, jag får betala för övervikten. Läste att på resan mot Stockholm så kostar det 30 kr per kilo, då är vi uppe i 150 kr där. Sen, 15 Euro per kilo till Riga, så där svider det lite.. 750 spänn för det, totalt blir det 900! Bara för att få över lite saker, det blir ingen billig biljett i slutändan. Man kan ju hoppas att dom prutar lite om det är lite folk på planet. Men vad ska jag göra, jag måste ju ha alla grejerna som är i väskan. Handbagaget är fullproppat också, är glad om jag får ner plånboken i den. Allt är maxat med andra ord!

Fjärilarna som var i magen igår, är idag stora som kungsörnar..

Kommentarer
Postat av: Joacim

Du skulle åkt båt=) Mycket billigare!. Men kanske måsta vara där en speciell tid? Mvh!

2010-01-25 @ 18:45:21
Postat av: Petra

Hehe, ja, det dumma är ju att det tar lite för lång tid.. : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback