19:35

Ja, då har jag och Marte Stine varit och ätit lite middag. Vi tog egentligen det första stället vi kunde hitta, därför att det så förbaskat kallt. Det blev ett pizzahak som var inrett i Hawaii-stuk. Vi beställde en som vi delade på, och det smakade bra. Gick sen till ett fik som verkar finnas överallt, Double Coffee. Beställde varsina kaffedrinkar, för någon gång måste jag ju lära mig att dricka det där.. Och det smakade bra. Gott med något varmt.

Har beställt lite böcker på Internet, som jag hört ska vara bra att ha. Två på svenska, en om cellbiologi och en om fysiologi. Samt en medicinsk terminologi, på svenska. Man kan aldrig ha för mycket böcker, dock blir man ju ruinerad. Det finns en kille här som gått ett år på läkarlinjen, och han har massor av bra tips. Fick bland annat ett uppslagsverk på datorn, en uppslagsbok för anatomin.




Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till Petra kommer att följa dig på bloggen.

2010-01-27 @ 19:00:00
Postat av: Emma

Vad roligt med så mycket uppdatering! Verkar som de tar bra hand om er där borta iallfall, det känns tryggt! :) -26 lät ju dock mindre trevligt, hua! här i ume är det snöstorm idag! men bara -7 ungefär. Bra att du kör på "lära-dig-dricka-kaffe-linjen" - det kan behövas när man sitter och bara pluggarpluggarpluggar ibland ;) Ta hand om dig så länge vännen. Puss&Kram

Postat av: Inger

Lycka till med kaffedrickandet :). Ha de´ kram

2010-01-28 @ 14:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback