10 januari

Jag har bakat morotskaka och suttiti inomhus. Men igår tröttnade jag på det, så jag, Sanna och Mamma åkte till Mora. Handlade en dagbok som är för fem år, en bh, huvtröja, knästrumpor, skor och en händig smyckesförvarare. En stor sak man kan hänga upp och vika ihop, med massa plastfickor i.

Igår pysslade jag med alla mina kort som kom, svor över att jag hela tiden sätter dem i fel tidsordning så att jag måste ta ur korten flera gånger innan det blir rätt. Sen kikade vi på film, och jag somnade i soffan i vanlig ordning. Vet inte vad den här dagen ska innehålla, vi funderar på att gå och se New Moon.  

Den här kameran är på väg hem till mig!
Jag gav bort min gamla till pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback