22:37

Det finns inget jobbigare än när Skype bara hackar, man blir så himla irriterad. Det är ju då man vill prata om hur dagen har varit och sådär, och så måste man hela tiden säga allting sjutton gånger innan hela budskapet kommer fram. Ser fram emot att få vårt egna Internet i lägenheten, routern på hotellet är så långt bort från mitt rum så det funkar inte så bra alla gånger. Dock har jag lite tur, många studenter sitter ute i korridorerna för att få det att funka. 

Jaja. Under eftermiddagen så har vi pluggat, och avslutade det hela med mat på en mexikansk restaurang. Jag, Marte Stine, Daniel och André. Nu är jag trött, så god natt på er.


Kommentarer
Postat av: Nicke

Ja... Det är jävligt irriterande:( tur de bara är en vecka kvar tills ni får flytta in:) god natt!

2010-02-05 @ 00:07:55
Postat av: Joacim

Ge mig din skype då =) Kan alltid vara till nytta ! =) Skriva eller nå iaf!

2010-02-05 @ 15:53:00
Postat av: Petra

ja visst! :)

phammarberg heter jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback