På färjan, på väg hem.

Då sitter jag på båten.. När jag hoppade ut från taxin och och gick mot båtterminalen så stod det en kille från klassen där, en som har hoppat av. Han var på väg hem nu, så det var ju trevligt med lite sällskap. Nu är klockan halv sex, lettisk tid, så då ska vi börja åka hemöver. Jag bor ju då i en hytt som jag kan komma behöva dela med andra, men sist jag var där så var det ingen där. Tänk om jag får ha den för mig själv! Fläkten låter dock rejält, ungefär som när man inte hittar några kanaler på radion. Den går inte att stänga av heller.


Kommentarer
Postat av: Inger

"Välkommen" hem. Vore jättekul om du känner att du hinner sticka in näsan o säga hej när ni far förbi Nicke o du. Skulle så gärna träffa dig en snabbis. Ha de´o va som vanligt rädd om dig :) Kram

2010-02-25 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback