27 februari

Tågresan hem gick bra, men det var packat med folk & längdskidor. Vasaloppet så klart! När jag kom till Borlänge för att byta tåg, så sa dom att det skulle gå ersättningsbussar till Mora, eftersom att det skulle bli för fullt. Jag sprang allt vad jag hade för att få en plats på tåget, och det gjorde jag.

I Mora stod mamma och väntade. Fick också hälsa på Dannes mamma som mötte mig på stationen, hon skickade med en bok som han ska ha. Kvällen bjöd på tacos med Nicke i Sveg. Det var inte dumt.

Gissa vem som steg upp kl 07.00 i morse och pluggade anatomi? Det finns liksom ingen tid till att vara helt ledig, så jag gick upp lite tidigare för att kunna göra något annat under dagen/kvällen. Ska snart till Härdal och äta lite mat. Det är så skönt att vara hemma.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad jag också hade velat träffa dig, saknar dig going!

2010-02-27 @ 16:14:13
Postat av: Anonym

Glede meg til du kommer tilbake til meg. Er ikke d samme å være sammen med to gutter... ;)

2010-02-27 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback