24 februari

Jag tror jag klarade filosofitestet idag. Jag fick frågorna; Mainproblems of philosophy, Rational foundationalism och Objections of idealism. Så jag hoppas att det gick bra. Nu är det snart dags för middag, Malte skulle vara kock idag. Köttfärssås och pasta tror jag att det blir.

I morrn åker jag mot Sverige! Jag ser verkligen fram emot att få komma hem en sväng, även om syftet till att jag åker är hemskt, så får jag i alla fall vara hemma några dagar. Jag och Nicke har redan planerat för tacos på fredag kväll. Det ska tydligen bli lite bättre väder på söndag, så då åker vi kanske skoter upp till stugan en sväng. Jag är lite orolig för att något av mina färdsätt ska påverkas av allt väder som varit. Jag vill inte bli fast någonstans.

Kommentarer
Postat av: helene

Hej bruden!

Kommer att vara hemma i helgen så om du vill så kan du kika förbi för en fika ;).. Om du får lite tid över vännen.. Puss puss

2010-02-24 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback