21 februari

God morgon. Söndag idag. Snart är vi inne på vår fjärde vecka i skolan, det går så få fort. Fast samtidigt känns det som om jag varit här mycket längre än så, det börjar verkligen kännas som ett hem. Jag har tänkt på att vi skrattar väldigt mycket tillsammans. Vi är en fin liten familj här..

Under dagen igår åkte jag & Marte Stine till Alpha, som ska vara lettlands största shoppingcenter. Handlade skrivbordslampa och lite andra prylar. Sen lagade vi pizza och bara tog det lugnt på kvällen. Hängde på golvet och bara resonerade. Alla fyra tittade på film på Daniels dator, det gick bra, men jag var så trött så jag gick och la mig efter halva.

Denna dag blir lugn den med, ska ta och försöka plugga lite.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Va skoj att du känner dig som hemma vännen, du är så duktig! Vi ska jobba på en korvfabrik, så vi får se hur det går... Pusskram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback