11 februari

Tills på torsdag ska jag lära mig alla de latinska namnen på alla benen och dess detaljer i händerna, benen, armarna, knäna, armbågarna, bäckenet.. Med andra ord hela kroppen förutom skallen, då jag hade på ryggen, revbenen och allt det där idag. Det som gör det så jobbigt är att mina anatomiatlas inte har kommit på posten ännu, så nu arbetar jag med Internet samt med svartvita kopierade A4-papper. Det syns inte så speciellt bra då. Atlasen på skolan får man inte ta med hem, och resten är utlånade. PANIK! Det är ju fullt ös i allt annat också.

Vi ska ju flytta ihelgen också, där går det en massa tid. Plus att farmor är mycket dålig där hemma, så förmodligen kommer jag att behöva åka hem snart. Vilket jag inte vet hur jag ska hinna med heller. Tungt. Jävligt tungt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-11 @ 21:20:30
Postat av: Inger

Glöm inte bort att andas! Man ska andas i en fyrkant säger de.Andas in "efter" den 1:a kanten,håll andan den 2:a, andas ut den 3:e o håll andan den 4:e. Så kan man göra för att lugna ner sig och inte stressa ihjäl sig när det är mycket.Det hjälper faktiskt.Ha de´o va som vanligt rädd om dig. Kram :)

2010-02-11 @ 21:27:37
Postat av: Petra

tusen tack för tipset inger, det ska jag tänka på! : )

Postat av: Lotta

MASSA kramar t dig. Saknar dig Lill-Mormor :-(

/Casper

2010-02-12 @ 09:26:28
URL: http://lottans.blogg.se/
Postat av: Lotta

MASSA kramar t dig. Saknar dig Lill-Mormor :-(

/Casper

2010-02-12 @ 09:26:44
URL: http://lottans.blogg.se/
Postat av: Inger

Glömde säga att man ska räkna till fyra vid varje "kant". kram

2010-02-12 @ 11:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback