22 december

Igår på förmiddagen var jag på sjukhuset i Sveg och gick bredvid Marcus, och det var lika intressant och kul som vanligt! Man lär sig så mycket bara av att vara där. Det är även först då som man inser att man faktiskt har förstått någonting.  

Var till Glöte igår kväll och hämtade riktig komjölk som vi ska göra gömm på, mormor var expert på det, och jag har aldrig smakat på någon godare än hennes. Så jag och mamma ska göra efter hennes recept, och se om det går att få den lika bra. Appropå Glöte så toppade kylan -36.5 grader där.

Idag var jag och mamma till Mora och gick en sväng på stan, och handlade all julmat. Nu går det knappt att stänga kylskåpet. Så nu är det bara att invänta fredagen. Vi är klara. En liten klänning fick visst också plats.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är bra att Ni är i Mora och gynnar kommunen.ha ha ha... Hoppas att Ni får mysigt i kylan. Hälsa alla där hemma. Kram

2010-12-23 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback