Tillbaka i öst.

Jag hade tur idag också, en kille hjälpte mig att samla ihop allt bagage och rullade det hela vägen ut till stället där alla taxibilar är. Han fick dricks. En taxichaufför, som inte hade någon speciellt stor bil, pressade in all min packning utan problem. Väl framme vid lägenheten blev jag väl bemött av mina sambos, som kämpade tappert med att få in mina saker. Stort tack!

Möblerna är nu uppmonterade i mitt rum, inte en skråma på dem, tack och lov. Marte Stine hjälpte mig att bygga ihop allt, så det gick riktigt snabbt. Nu är rummet klart, och vi har möblerat om. Jag har alltid sovit mot en vägg, men har nu sängen ståendes ut från väggen. Vi får se om jag kan sova, eller om jag måste snurra på den. Men det blev i alla fall finast som det står nu. Jag blev jätte nöjd.

Jag, Marte Stine och Daniel gick ut och käkade mexikanskt för att fira att vi är tillbaka. Sen mötte vi upp Erik, som ska bli vår nya sambo, en mycket trevlig kille. Han flyttar in på tisdag, och jag tror att det kommer funka hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback