8 augusti

Är nu hemma i Härdal efter en dag i Vemdalen, Nicke har slut på sin semester och har åkt ut på asfalten igen. Men jag ser fram emot mina tre lediga dagar framöver. I morgon åker jag, mamma och Sanna i väg; Östersund, Borlänge eller Sundsvall, vi vet inte riktigt. Jag hade velat åka förbi Mora eller Östersund för att hinna ge blod innan jag åker till Riga igen, då det ändå måste vara flera månader mellan varje tappning. Ärligt talat så ger det mig en kick, jag tycker att det är en häftig grej att kunna dela med sig av. Nödvändig om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Sheena / Rockho

Du är tredje personen jag hör som får en kick av att ge blod! Hade det inte varit för att jag är så satans jävla nålrädd hade jag nog också donerat blod, men har istället valt att framöver ska jag skaffa sånt där "donera organ"-kort och donera allt ifall jag dör. För vad ska jag med ett öga eller ett höger bröst till om jag ändå är död? They may take it all!

Postat av: Petra

Sheena: Haha, jasså! Ja, det är konstigt att det kan ge det! Ja, det tycker jag, för man har ju som sagt ingen nytta av dom då i alla fall : )

2010-08-08 @ 22:33:40
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback