25 augusti

Nu är jag hemkommen från en snabb och effektiv shoppingtur i Sundsvall. Jag fann det jag skulle, och höll mig till det. Det är starkt jobbat! Nu återstår problemet - hur ska jag få med mig alltsammans till Riga?! Kartongerna var större än jag trodde, hade annars tänkt dra dem på en sorts kärra som man får när man köper flera backar öl på båten. Men de är för stora. Så jag måste klura på det där, för jag vill ju ha med mig dem.

Ingen som ska ta bilen till Riga i helgen kanske?
Eller som ska på kryssning med buss som åker över?

Kommentarer
Postat av: Roger Grannas

kostar det så mycket att skicka över dom med dhl typ då ???

2010-08-25 @ 22:00:27
Postat av: Petra

Roger: Hehe ja, jag ringde och kollade - 9000 kr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback