11 augusti

Det har inte hänt så mycket speciellt idag. Var nyss på en konsert i Härdals kyrka, där ett gäng sjöng Elvis-låtar. Malin Jäderberg är ju en riktig talang, måste jag säga.

Köpte mig en biljett till Riga idag. Med min tunga packning så blir jag tvungen att ta båten, vill ju ha med mig en massa nytt ner. Den avgår från Stockholm lördagen den 28 augusti, och kommer som vanligt fram dagen därpå kl 11.00. Vi har ju ett klubbkort med Tallink, och hade visst samlat på oss så pass många poäng att jag fick resan gratis, med egen hytt. Behöver bara betala 255 spänn för bussresan från Mora.


Kommentarer
Postat av: Daniel

VA? Hur fixar man ett club kort undrar jag...? Det vill jag också göra. Ser fram emot att se dig på söndagen. Ring mig om du behöver hjälp från båten. /D

2010-08-13 @ 00:36:06
Postat av: Petra

Daniel: Ja, det är mammas kort som alla vi i familjen står på. Vet inte hur hon har fixat det, men jag tror att det går på tallinks hemsida. Sen drar man det på allt du handlar på båten med. Perfekt med en gratis resa! J,a det ska bli jätte kul! Tack så mycket, jag får se hur mycket packning det blir.. : ) Kram

Postat av: mal'n

Amen jävlar! Tack som fan! Haha

2011-05-16 @ 21:44:12
URL: http://jaderbergh.blogspot.com
Postat av: Petra

Malin: Hehe, varsågod! : )

2011-05-16 @ 22:08:18
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback