The first cut is the deepest.

Nyss vaknat och duschat, man blir så risig av att bara sitta inne och nöta allt som är just nu. Har börjat tappa massor av hår, och dom som känner mig vet att jag inte har råd till att tappa några. Har ju redan så lite! Kan man tappa hår pga. stress? Marte Stine har samma problem, dock har hon lite mera hår att ta av.

Sitter och äter frukost och lyssnar på Sheryl Crowe, en kvinna som det är lätt att förälska sig i. Ska gå på anatomicum om en liten stund och ha cellbiologi, sen ska vi gå på Leningrad och dricka den godaste öl jag någonsin druckit. Den är söt, ljus med inslag av honung. Vi ska skåla att ännu en vecka är avklarad.



Kommentarer
Postat av: Michaéla

Sjukt imponerad av dig! :)

Postat av: Linnea

Ja absolut, stress och håravfall hänger ihop! Min brors frisör såg direkt att han var stressad enbart genom att titta på hans hår, mystiskt men tydligen så. Ta hand om dig sötnos! Kram

2010-04-23 @ 10:18:10
URL: http://linneaosd.blogg.se/
Postat av: Petra

Linnea: Okej, häftigt! Då är det nog det som är anledningen, haha. Tack, ta hand om dig du med! Kram



Michaéla: Tusen tack! : )

2010-04-23 @ 10:28:52
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jo, stress och kasst mående (både psykiskt och fysiskt) kan få en att fälla som en gråhund om våren - tyvärr. Vid ett tillfälle tappade jag närmare 50% av volymen, men jag har ju i vanliga fall riktigt tjockt hår så det märktes som tur var inte så farligt. Det positiva är att det kommer tillbaka sen :) Ta hand om dig! Du gör ingen nytta utbränd och hårlös :)

2010-04-29 @ 12:30:55
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback