Sleten.

En tung dag har detta varit, ögonlocken har varit mycket svåra att hålla uppe. Igår gick jag, Marte Stine och Daniel hem till Laila & Andrea för att dricka lite vin och snacka biologi. Vid halv ett så drog jag och Daniel vidare på Radiobar, där var flera vi kände. Daniel blev lika förälskad i stället som jag är. Det dansades massor, och dracks drinkar. Vid fyratiden skulle vi dra hem, men ramlade in på en annan club på hemvägen och dansade lite till. Vi hade en grymt bra kväll!

Som vanligt så kan jag inte sova med alkohol i kroppen, så jag vaknade vid åtta efter bara ett par timmars sömn. Gick på Rimi och handlade med Marte Stine, och kände mig alldeles vimsig fortfarande. Har sen mest bara slöat, och skjutit på studierna till morgondagen. I morgon ska jag vara duktig igen och åka och träna & plugga. Man måste få ha sämre dagar också.

Kommentarer
Postat av: Mamma.

Det är bra Petra,man behöver inte vara duktig jämt.Tycker om dig ändå.

2010-04-17 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback