Påsklov!

Proven gick bra i torsdags, nu är det bara att ladda om på nytt. Delade en taxi till flygplatsen med Karin, Justin och Jens. Åkte mitt i eftermiddagsruschen, så jag blev rätt stressad ett tag. Flygresan till Skavsta tog knappt 50 minuter, och där mötte jag upp pappa och Guffa.

Stannade i en liten by, för att köpa en hamburgare. Dom andra hade ätit så jag gick in själv. Det såg stängt ut när jag kom in, så jag tänkte fråga om det var öppet.. Det som kommer ut ur min mun är " Is it open? " Killen bakom disken sa bara "... va?" Då slog det mig, haha. Jag tänkte att jag först skulle fortsätta på engelska, för att slippa visa att jag nyss gjort bort mig. Men det vore lika dumt det. Sen när maten var klar så tackade jag bara för mig och gick, då hojtade han " eh... du har inte betalat.. "  Neej, just det. Något disträ denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback