Me gusta la comida mexicana.

Det snöade idag.. Nu regnar det & är kallt. Sitter hemma nu och läser inför filosofiprovet, ska ha det vid tre-tiden. Men jag hoppas det ska gå nu, vet inte om jag orkar läsa igenom papprena en gång till, det börjar bara bli en gröt av alltihopa. Förstår inte varför jag ha så svårt att memorera det där, det är väl helt enkelt för abstrakt & långsökt. Jag har exempelvis svårt att tro att världen slutar att existera bara för att jag blundar.

Jag vet inte om jag sagt det, men jag bor med en tjej som är lika galen i tacos som jag. Så det är vad som vankas till middag kväll. Så vill ni bjuda mig på restaurang någon gång så ta mig till ett mexikanskt ställe. Det är väldigt sällan jag hittar till just sådana. I Spanien på andra sidan huset så finns det en, tack & lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback