Days like this are indescribable .

Dagen har gått bra, klarade båda biologiproven från förra veckan och denna. Anatomiprovet kändes bra med. Så som jag sagt förut, så känner man sig som på moln efter en sådan här dag. Det är endast på torsdagar som jag är helt avslappnad.

Så jag, Marte Stine, Laila och Andrea satte oss på en uteservering och tog oss ett glas vin [ jag valde öl i stället ], beställde in lite mat och skålade för att vi lyckats med ännu en vecka. Lite senare kom en hel hög från resten av klassen också. Det var en hel del medicinare från andra terminer där med, så det var visst ett bra ställe. Det finns väl inget bättre än att sitta i solen med en öl och luta sig tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Mamma.

Du är så söt min stora tjej!

2010-04-15 @ 20:38:57
Postat av: Nicke

Håller med Monica jag:)

2010-04-15 @ 23:44:58
Postat av: Inger

Ni är jäviga ha, ha. Men jag håller oxå med. KUL att det går så bra för dig. Kramar :)

2010-04-16 @ 14:30:21
Postat av: Ellan

Kul att få följa er lite! Anledningen att jag hittat hit är min bror Daniel Höijer, HÄLSA honom från mig. Hoppas ni har det bra, ser mysigt ut med ute servering!



Mvh

Eleanore

Postat av: Anonym

Hej! Var ockh hälsade på Andréa (min dotter)och fick då tips av Daniel att en klasskompis Petra bloggar flitigt. Så duktig du är som tar dig tid att berätta, ni har ju massvis med att plugga. Fantastiskt skoj att kunna följa er. Hälsa till alla så gott.

MVH Kerstin

2010-04-18 @ 18:05:15
Postat av: Petra

Hej Kerstin! Vad roligt att du hittade hit! Tack så mycket, det ska jag göra. Kram

2010-04-18 @ 20:47:55
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback