Busy!

När jag kommer hem på torsdagarna så är jag maxad, skakis och verkligen helt uppe i varv. Det är en galen dag. Anatomiprovet idag gick bra, biologin med. Jag var så sjukt nervös innan! När jag får frågorna så är det knappt så att jag vågar titta på dem.

Nästa vecka är också hektisk: colloquium i kemi, filosofiprov, biologiprov, två stycken anatomiprov [ ett muntligt & ett skriftligt ] och eventuellt prov i first aid. I dag började vi med muskler, och det blir inte lätt. Till nästa vecka har vi sex sidor med muskler i nacke och huvud då vi ska kunna namn, start- och slutpunkter samt funktioner.

Nu ska jag bara andas några andetag, äta middag och sen ska jag hem till Laila & Andrea och förbereda inför i morgon; redovisning i History of medicine samt prov i Intercultural relations.

Kommentarer
Postat av: Mamma Wåger

är grymt imponerad. Du gör det så himla bra och dessutom med lektioner på ett "främmande" språk. Det här kommer du att fixa. KRAM

2010-04-08 @ 22:18:59
Postat av: Petra

stort tack för det! kram!

Postat av: Mamma.

Håller med mamma Wåger,du är otrolig!

2010-04-09 @ 09:12:28
Postat av: Inger

Jag håller med de andra mammorna. Jag bara sitter här o gapar. Va du är DUKTIG! Ha de´ o lycka till. KRAM

2010-04-09 @ 09:26:56
Postat av: Petra

tack alla mammor.. : ) kram

2010-04-09 @ 15:28:32
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Lena

Faster håller med "mammorna" också! Du är otrolig!

2010-04-09 @ 16:41:23
Postat av: Petra

tack faster! : )

2010-04-10 @ 11:55:04
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback