9 april

Ja, då började det en ny kurs idag - medicinsk cellbiologi. Det känns kul, dock var det en tung morgon, hade dubbla föreläsningar av ämnet för att komma igång med det hela snabbt. Sedan var det dags för redovisningen i history of medicine, och det var skoj. Tanken var att man skulle göra något roligt av det, och vissa hade verkligen gått in för det. Läraren fick sig en öl, Corona med lime, som han drack nöjt av.

Vår grupp hade Jepordy, Daniel visade hur man utövar yoga och några spelade teater. Så nu är den kursen färdig, inga tentor eller något. Utan vi ska bara ta med vår bok där alla betyg samlas, och få den signerad.

Intercultural relations är nu avklarat, och jag skulle tro att jag fyllde ut svaren med rent skitsnack. Jag hittade på och fantiserade, och skrev lite slarvigt så att hon kanske tror att jag vet vad "otherisation" och Namjia är för något. Inte en aning, aldrig läst! Men nu är den kursen slut med, nu hoppas jag bara på att jag är godkänd.


Daniel utanför muséet där vi har History of medicine.


Här har vi läraren i full action..


En del av klassen.


Daniel får resten av klassen att utöva yogaställningar.


Här får läraren sin öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback