26 april

Den här dagen har jag inte så mycket att säga om, har haft kemi & lettiska. Hängt lite i solen under rasten, vårvädret är verkligen på topp. Kom hem till en färdiglagad middag av Marte Stine, ännu en gång.

Precis där jag stiger av bussen så finns ett fik som säljer munkar av alla möjliga smaker & glasyrer, har inte varit in där förrän idag. Jag borde inte ha gått in, dom var ju så goda.. Jag köpte med mig fyra hem, så då hade vi efterätt. Sen har vi pluggat biologi igen, och nu är det sängen.

Snart får jag åka hem igen, problemet är dock att det inte känns fullt så roligt som det borde göra. Familjen åker mot Arlanda på lördag kväll, sen vidare mot Spanien. Så jag hinner bara säga hej på fredag kväll till dem, för på lördag morgon så ska ju jag på Afterski 1000. Nicke åker till Mariefred på söndag eller måndag, och jag skulle ju kunna följa. Men han åker inte tillbaka förrän på torsdag, och jag flyger från Sveg på onsdag eftermiddag. Så antingen om det går att omboka flyget från Sveg, och åka från Mariefred i stället. Kan ju inte bara sitta hemma heller. Typiskt att det var just denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback