22 april

Då var vid där igen, torsdag eftermiddag. Latinprovet kändes väl bra, svårt att säga. Får veta resultatet om en vecka. Anatomin gick bra den med, men jag var så nervös så rösten knappt höll. Jag hade svårt att förstå hennes frågor ibland, fattade inte vad hon ville ha. Pekade t ex in genom ingången till näsan på baksidan. Finns ju inte bara en sak att säga, men det gick bättre än väntat. Biologin gick fint!

Nu brukar jag ju då vanligtvis vara lugn, men inte denna gång. Filosofiprov i morgon, plus att vi har colloquium i biologi på torsdag nästa vecka. Det innebär allt vi lärt hos i kursen hittills, ungefär 150 frågor, varav dom väljer ut 10. Marte Stine hade lagat mycket god mat tills jag kom hem, sådan är uppskattat. Jag behöver kanske inte säga vad jag ska göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Inger

Va du är DUKTIG! Sträck på dig och var stolt. Jag tycker att du gör det SÅ bra. Ha de´o va som vanligt rädd om dig. Kram :)

2010-04-23 @ 07:55:16
Postat av: Petra

Tack Inger! Ta hand om dig du med.. : ) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback