21 april

Är nervös inför det muntliga provet i anatomin i morgon, det är egentligen inte så speciellt svårt eller mycket material, men jag bli så stressad av att inte ha tid att tänka utan måste komma med svaret på en gång när hon frågar, för att hon inte ska tro att jag inte vet.

Var på spinning med Karin och Marte Stine igår, och lyckades sträcka en muskel i högerarmen, hur man nu lyckas göra det när man cyklar. Ont gör det i alla fall. Sen pluggade vi mest hela kvällen. Ni ska se hur roliga vi ser ut när vi sitter och grimagerar, trycker och känner på våra muskler för att försöka komma underfund med vart dom sitter & vad dom gör.

Nu är jag hemma, och ska plugga. Vet dock inte vad jag ska ta tag i. Gillar inte riktigt situationen med tre prov på en och samma dag.


Kommentarer
Postat av: Mamma Wåger

Hej! Hoppas allt går bra? Hade själv muntlig examination igår och det var hur nervöst som helst. Man fick välja ett nr på en fråga och så fick man svara på den direkt. Jag hade sån tur att jag fick en fråga om fas 1 och fas 2 reaktioner i levern och det hade jag stenkoll på. Himla skönt efteråt. Lycka till å så ses vi så småningom. KRAM

2010-04-21 @ 20:17:08
Postat av: Petra

Hej! Det går bra, fullt upp! Jaha, oj, ja vad bra att du kände dig så säker på svaret. Kul! Det är det som är värst med muntligt, man blir så nervös och så tappar man lätt bort sig. Mmm, efteråt är man verkligen lättad. Tusen tack, det gör vi, lycka till med dina studier också! : ) Kramar!

Postat av: Helene

Ja jag undrar hur du lyckades stäcka en muskel i armen under ett spinningpass? :p

2010-04-22 @ 09:55:44
URL: http://enlejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback