13 april

Har idag varit till ett kontor med ett papper, fått en stämpel på ett annat papper som jag ska med till ett annat kontor. Sen får jag vara här hur mycket jag vill, nu när jag har ett lettiskt personnummer och allt. Lite plugg under eftermiddagen, sen kom Laila & Andrea och hälsade på, trevligt. Sen var det dags för ett svettigt spinningpass med Marte Stine och Karin. Tränaren var jätte söt, hon slängde in några engelska meningar för vår skull. Annars var det på lettiska denna gång. Nu åter till musklerna. Känns som om jag skriver så tråkiga saker, men detta är i princip mina dagar, och det är ju det bloggen ska handla om.

I morgon är det kemicolloquium. Sen ska jag nog till anatomicentret och leta reda på de aktuella musklerna på en av våra lik som finns tillgängliga. Läraren visade oss förra veckan för första gången. Vanligtvis ligger dom i ett rum, övertäckta, och det är bara en av dem som får användas av oss när vi inte har någon lärare med. Det är ju jätte svårt att hitta de rätta musklerna bland alla ting när man inte har så mycket kunskap ännu. Att se dem i böckerna är ju en annan sak.

Dags att boka biljett hem igen! Åker förmodligen hem den 30 april och åker tillbaka den 5 maj. Det blir inte dumt alls..

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tycker inte alls att det är tråkigt när du skriver om dina dagar - snarare tvärtom. Kramar, jag saknar dig

Postat av: Inger

Håller med Sandra. Tycker det är görkul att "höra" hur du har det o va du gör. Ha de´ Kram :)

2010-04-14 @ 10:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback