Storstan.

Jag och mamsen har haft en bra dag i Östersund. Hon var på Glashyttan och utnyttjade sin present som hon fick förra året; skapa sin alldeles egna lilla färgglada kula. Hon tyckte det var jätte roligt, så då var ju det en bra gåva.

Jag själv var på sjukhuset och visade upp mig, de tog lite hud av mig och granskade. Utslag som jag är trött på och som nu ska bort! Det verkade dessutom som om dom kom på det den här gången - bra! Gick en snabbis på stan, men jag har shoppingförbud, jag måste ju för tusan tänka på att det inte rullar in så feta pengar för tillfället. Jag måste ju leva också, kläder har jag redan, så låter den övertalande rösten.

I morgon ska jag jobba! Yees.

Kommentarer
Postat av: Michaéla

Ja, vi har förlovat oss nyligen, så tack så mycket :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback