Nu kör vi.

Fryser konstant. Sitter med jacka, mössa och tofflor på mig nu. Förstår inte att det ska vara så kallt. Mamma ska göra upp en eld, sen är det nog dags att sätta på värmen inomhus nu.

Har redan hunnit till Sveg två gånger idag, en gång för att släppa in katten och den andra för att följa morfars katt till veterinären, urinvägsinfektion. Nu ska jag laga lite mat, sen bär det av för en tredje gång - jobb. Tur att man inte är brydd när det kommer till bilåkning.

Mötet igår gick fint! Matten och Naturvetenskapen kommer skolan att stå för. Eventuellt också engelskan. Varje kurs har ett möte i veckan, tre timmar varje gång. Så tisdagar & torsdagar 18.30 - 21.30 är nu bokade framöver. Alldeles lagom. Historian får jag ta tag i på egen hand, hoppa in på lektionerna och göra en så kallad särskild prövning. Kanske blir så med engelskan också, får se vad dom kommer fram till. Så nästa vecka sätter det igång. Studerande är en sorts trygghet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta åk så mycket bil så KANSKE du slipper alla dessa vindsnurror :)

2009-09-21 @ 10:56:51
Postat av: Petra

SV: Ja visst, om det hade haft ett fungerande samband så varför inte! Nu har det ju inte riktigt det, så jag kör på : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback