Mitt i veckan.

Risig är beskrivningen på mig idag. Klädde på mig det som låg närmast sängen, åt frukost framför tv'n. Väntat på att någon skulle komma hem, pappa stack när jag vaknade, mamma var på möte och Sanna på skolan. Nu är mamma hemma.

Det är härligt väder, skönt med lite vindar tycker jag. Har nyss gått en sväng med Nanoq. Nu då? Tänkte åka och simma med Sanna ikväll, och fram till dess ska jag nog fortsätta med det jag gjort - ingenting.

Jag fick bli blodgivare! Så på tisdag nästa vecka ska jag ge för första gången. Det har varit mycket med sprutor och stick på slutet. Igår var jag och gjorde en PPD; ett test man måste göra innan man får vaccinet mot TBC. Det är ett av kraven för ansökningen till Riga. Så på fredag ska "sticket" läsas av och se hur jag reagerat på det, men antagligen kommer jag att behöva vaccineras då dom slutade med den rutinen 1975. Ännu mera pengar som ska läggas ut.. Vinna på lotto?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback