Halv ett!

Det är en trist dag och jag kommer aldrig riktigt i ordning. Diskuterade nyss det med mamma. Om jag inte på momangen direkt efter att jag klivit upp går och duschar/tvättar mig och klär på mig vardagskläder [ ej myskläder! ] så förblir jag en slashas dagen ut. Väntar jag för länge efter frukosten då blir det ingenting gjort under dagen, utan då är det som om jag fastnat i mysbrallorna och tar mig inte ur dem. Hårborsten kommer inte ens i närheten. Jag som är en relativt orolig själ blir rastlös direkt efter två sekunder, och vill hela tiden göra någonting.

Så därför tär det även på mig när jag bara traskar runt en dag och bara följer med på det som sker här hemma. Alltså är det inte bra att klockan nu är halv ett och jag fastnat, igen. Följde mamma till Orrmo med lite prylar, rensat lite bland saker som jag fått sen vi börjat tömma farfars hus. Ska ju hyra ut det nu.

Nu tänkte jag baka muffins och försöka på mig frosting. Sist blev det inte bra alls, så vi provar igen. Ikväll ska jag ju få plugga Naturvetenskap, så då kanske jag får fingrarna ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback