Up up and away!

I dag har jag postat brevet med stort B. Min ansökan till skolan. Det är blandade känslor, för jag vet ju varken ut eller in. Men men, det är ju inte säkert att jag kommer in. Jag har dock ångest över att brevet inte kommer komma fram, eller att det kommer fram men till fel adress, eller att jag glömt skicka med något viktigt papper eller något annat som gör att jag inte kommer med i uttagningen. Svaret kommer i november/december.

Det är många som frågat Nicke hur han orkar med mig och mina planer, att dom aldrig skulle klara av det osv. Men det finns ingenting som säger att det måste ta slut bara för att jag inte finns hemma hela tiden. Det tar en timma att flyga mellan Stockholm och Riga. Skulle det inte funka så är det väl så då, men jag skulle bli Härjedalens största bitterhöna om jag inte tog chansen. Vill vi att det ska funka, så gör det det.

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag tror på dig vännen.. Ska det funka så gör det de. När man hör vad alla tänker bärjar man till slut tivla själv, men gör inte det! Kolla här, 3 år i Uppsala är ett tecken på att det kan gå vägen.. Vi syns på lördag vännen. Puss

2009-10-20 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback