Kvällens skitsnack

Vad i hela fridens dagar har det tagit åt våra medelålders kvinnor idag då? Så många har varit stöddiga, spydiga och bara kastat galla över en, trots att man står där och ler & pratar. Jag är oftast alltid trevlig tillbaka, fast att någon behandlar mig väldigt orespektabelt. Idag, då man jobbar så har man inget annat val än att bara ta emot, men nu i slutet av eftermiddagen var jag nästan skakis för jag blir så less.

Man kan inte bete sig hur som helst bara för att man har en dålig dag, om man inte kan hålla igen, så stanna hemma då, i stället för att förpesta andras dagar. Många av dessa kvinnfolk sysslar med service själva, men ändå vet dom inte hur dom drar i smilbanden. Jag blir så trött. Dom är ju värre än småbarn, för dom måste ha sista ordet, och det värsta idag var väl när man tar kvittot, knövlar ihop det och kastar det nonchalant bakom axeln och ner på bandet. Sådant beteende får mig bara att sucka.

Kommentarer
Postat av: Mamma.

Dom förstår inte bättre,dom lever bara i sin lilla värd.

2009-10-17 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback