Ge mig sol

Jag är i stort behov av en solsemester just nu. Jag och Nicke hade tänkt åka till Thailand i två veckor, men han kan bara vara ledig då det inte passar mig så bra. Så nu lutar det åt att vi tar en charter till Kanarieöarna i stället, det är ju det närmaste stället där det är riktigt varmt & soligt såhär på vintern. Jag har varit på Gran Canaria två gånger, så nu vill jag helst åka till någon av de andra öarna. Det jag är lite osäker på är att det ska vara på tok för många svenskar där, samt alldeles för anpassat för turister.

Men det känns som om det får kvitta, det kan vara charmigt att få vara en riktig turist och gå på arrangerade turer. Bara jag får äta god mat, känna värmen och bada i havet så är jag nöjd. Jag hade velat åka bort i tio dagar i början på december, men det verkar bara finnas för en vecka eller två. Ska försöka boka nu i helgen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är inte avis, inte alls. Jag lovar.

:-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback