5 oktober

Ojsan vad dagarna gått, jag har hunnit med ganska mycket. Jag har ökat i ålder, till hela tjugotvå år. Alla som känner mig vet att jag inte gillar att fylla år, men som mamma sa för att dra mig upp ur depressionen "du går ju i alla fall åt rätt håll, jag menar, du lever ju". Det är en jäkligt vettig tanke, för jag hade ju kunnat dö av en oändliga massa anledningar. Så egentligen ska man vara glad åt varje dag.

Så jag firades med tårta och presenter. Nicke bjöd på födelsedagsmiddag i fredags. I lördags så lagade jag, Ida och Soffa mat. [ Soffa lagade, jag & Ida tittade på ] Supergod gryta, och gott rött vin. Mycket prat. Helene och Emma joinade oss lite senare. Plus att jag jobbat hela helgen.

Kom nyss hem från Östersund, var där tillsammans med mamma. Jag vaccinerade mig mot TBC, så nu var det klart. Ska få läkaren att fylla i det i hälsointyget, sen är allt klart. Gick en snabbvända på stan och köpte endast det jag hade tänkt; leggings och knästrumpor.

Kommentarer
Postat av: Inger

FÖRLÅT!!! Jag glömde att du fyllde år. :( Ett JÄTTESTORT GRATTIS till dig nu istället från oss. Det kan ju vara kul att fylla år flera dagar, eller.

Vi träffas alldeles för sällan. Du får ha de´och var som vanligt rädd om dig. KRAMAR :)

2009-10-06 @ 10:38:29
Postat av: Petra

Inger: Det är absolut ingen fara! Sånt där kan man inte hålla reda på jämt, lätt att glömma! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback