17:44

Det blir ugnsbakad potatis idag med, fast med en annan röra.  Creme fraiche, lök, kaviar, ägg och dill. Låter som en riktigt mystisk blandning, men jag hittade den på en sida, och tänkte att jag skulle prova. Det fanns dock inga mått som sade hur mycket det skulle vara av allt, så det blir lite på en höft. Den är godkänd av mig, så vi får se vad resten av gänget säger.

Universitetet i Riga har bekräftat att mitt ansökan har kommit fram [ redan! ], dock ville dom också ha mina slutbetyg på svenska samt ännu ett papper på en vaccination, som jag redan tagit. Stod tydligen inte med. Men jag kunde faxa allt detta, så då får jag väl göra det i morgon då. Känns i vilket fall skönt att brevet kom fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback