Favoriter, för den som undrar

Rum i ditt hem: Vardagsrummet

Parfym:
Naomi Campbell och Moschino

Månad: Maj, juli och december

Tidning:
Aftonbladet

Magasin: Vagabond och Cosmopolitan

Blomma: Rosor i alla dess färger

Glass:
Magnum vit

Bok: Där vågorna bryts - Anita Shreve

Författare: Stieg Larsson, J.K Rowling

Film: Walk the line och 48 timmar

Skådespelare: Jag är ju så dålig på namn.. Reese Witherspoon och Morgan Freeman

TV-program: Dokumentärer

Serie: Sjukhuset och Halv åtta hos mig

Artist/grupp: Rascal Flatts, Volbeat och allt annat som spelas på radion

Djur: Katter och hundar

Mat: Allt med mycket kryddor! Thailändskt, mexikanskt..

Dryck: Coca-cola och vatten

Drink: Mojito och Redbull Vodka

Godis: Marabou choklad och sötlakrits

Frukt: Banan och mandariner

Krog/restaurang: En engelsk restaurang i La Marina, Spanien

Doft: Grillning på sommaren, nyduschat och julen

Färg: Vit och blå

Siffra: Två

Idrott: Varken utövar eller tittar på någon sport, men jag själv gillar att simma

Aktivitet: Fotografering

Plats: Bergsbyn Bled i Slovenien

Stad: Prag och Honolulu

Drog: Allt onyttigt i princip

Fordon: Allt som tar mig från A till B utan att behöva gå; helst bil eller tåg

Affär: Gina Tricot, Vero Moda och H&M - enkelt & fint

Café: Nyan i Sveg är klassikern, sen tycker jag att det mesta funkar bra


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, Bled! såklart! skulle jag ju också valt. Hittills typ den vackraste plats jag sett på denna jord! Längtar tillbaka! Puss vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback